L'estate hè a stagione di punta per i prughjetti di custruzzione, è i prughjetti di battuta di pali ùn sò micca una eccezione. Tuttavia, e cundizioni climatiche estreme in estate, cum'è e temperature elevate, e precipitazioni forti è a luce solare intensa, rapprisentanu sfide significative per i macchinari di custruzzione.
Certi punti chjave per a manutenzione estiva di e battipali sò stati riassunti per questu numeru.
01. Eseguite ispezioni in anticipu
Prima di l'estate, fate una ispezione è una manutenzione cumpleta di tuttu u sistema idraulicu di a battipalo, cù una attenzione particulare à a verificazione di a scatula di cambiu, di u serbatu di l'oliu idraulicu è di u sistema di raffreddamentu. Ispezionate a qualità, a quantità è a pulizia di l'oliu, è rimpiazzatelu se necessariu. Fate attenzione à verificà u livellu di u refrigerante durante u prucessu di custruzzione è monitorate l'indicatore di temperatura di l'acqua. Se u serbatu di l'acqua hè pocu acqua, fermate subitu a macchina è aspettate ch'ella si raffreddi prima di aghjunghje acqua. Fate attenzione à ùn apre subitu u coperchio di u serbatu di l'acqua per evità scottature. L'oliu di l'ingranaggi in a scatula di cambiu di a battipalo deve esse di a marca è di u mudellu specificati da u fabricatore, è ùn deve esse rimpiazzatu arbitrariamente. Seguitate strettamente i requisiti di u fabricatore per u livellu di l'oliu è aghjunghjite l'oliu di l'ingranaggi adattatu secondu a dimensione di u martellu.
02. Minimizà l'usu di u doppiu flussu (vibrazione secundaria) u più pussibule quandu si batte una pala.
Hè preferibile aduprà u flussu unicu (vibrazione primaria) u più pussibule perchè l'usu frequente di u doppiu flussu si traduce in una maggiore perdita d'energia è una generazione di calore più elevata. Quandu si usa u doppiu flussu, hè megliu limità a durata à micca più di 20 secondi. Se u prugressu di a battuta di pali hè lentu, hè cunsigliatu di tirà periodicamente u palu di 1-2 metri è aduprà a forza cumminata di u martellu battutu di pali è di l'escavatore per furnisce impatti ausiliari annantu à 1-2 metri, rendendu più faciule per a battuta di u palu.
03. Verificate regularmente l'articuli vulnerabili è cunsumabili.
U ventilatore di u radiatore, i bulloni di serraggio fissi, a cinghia di a pompa di l'acqua è i tubi di cunnessione sò tutti elementi vulnerabili è consumabili. Dopu à un usu prulungatu, i bulloni ponu allentassi è a cinghia pò deformassi, risultendu in una diminuzione di a capacità di trasmissione. I tubi sò ancu sottumessi à prublemi simili. Dunque, hè necessariu ispezionà regularmente questi elementi vulnerabili è consumabili. Se si trovanu bulloni allentati, devenu esse stretti in modu puntuale. Se a cinghia hè troppu allentata o s'ellu ci hè invecchiamentu, rottura o danni à i tubi o cumpunenti di tenuta, devenu esse rimpiazzati prontamente.
Raffreddamentu puntuale
L'estate torrida hè un periodu quandu u tassu di fallimentu di e macchine di custruzzione hè relativamente altu, in particulare per e macchine chì operanu in ambienti esposti à a luce solare intensa. Se e cundizioni u permettenu, l'operatori di l'escavatori devenu parcheghjà a battipali in una zona ombreggiata subitu dopu avè finitu u travagliu o durante e pause, ciò chì aiuta à riduce rapidamente a temperatura di u rivestimentu di a battipali. Tuttavia, hè impurtante nutà chì in nessuna circustanza si deve aduprà acqua fredda per lavà direttamente u rivestimentu per scopi di raffreddamentu.
I battipali sò propensi à malfunzionamenti in tempu caldu, dunque hè necessariu mantene è riparà bè l'attrezzatura, migliurà e so prestazioni è adattassi prontamente à alte temperature è cundizioni di travagliu.
Data di publicazione: 10 d'aostu 2023