A Bauma China 2024, chì hà duratu quattru ghjorni, hè ghjunta à a fine.
À questu grande avvenimentu di l'industria mundiale di e macchine, Juxiang Machinery, cù u tema "Strumenti di Fundazione di Pali chì Sustenenu u Futuru", hà dimustratu cumpletamente a tecnulugia di l'attrezzatura di palificazione è e soluzioni generali, lascendu innumerevoli mumenti maravigliosi è indimenticabili.
Mumenti maravigliosi, più di ciò chì si vede
Soluzioni è servizii d'attrezzatura di palificazione di punta internaziunale
Durante a mostra, parechji visitatori si sò fermati per fà foto è registrà si, micca solu per via di u culore aranciu brillanti di u stand Colossus, ma ancu per via di a forza tecnica avanzata è di e capacità d'innuvazione dimustrate da Juxiang, cum'è fornitore di servizii di suluzioni per l'equipaggiamenti di palificazione, in i trè settori principali di ricerca è sviluppu di equipaggiamenti, servizii persunalizati è fabricazione intelligente, chì rispondenu pienamente à i bisogni di servizii di equipaggiamenti di palificazione di i clienti mundiali in tutti i scenarii.
Una nova seria di prudutti di martelli per pali debutta
Juxiang hà lanciatu parechji novi martelli per risponde à i bisogni di i mercati stranieri. I requisiti di a custruzzione di fundazioni di pali stranieri sò cumplessi è variati, è i martelli di pali domestichi cunvinziunali ùn ponu più risponde à i bisogni. A squadra Juxiang hà fattu grandi sforzi in ricerca è sviluppu, è sò emersi prudutti di tornitura di ingranaggi, tornitura di cilindri, morsetti laterali, serie à quattru eccentriche è altri.
Juxiang Machinery, impressiunendu a ghjente cù a qualità.
A qualità di fabricazione intelligente di Juxiang Machinery, chì hà 16 anni di sperienza, hè evidente per tutti. A cunsultazione è a firma in situ sò cuntinue. Daretu à questu ci hè a fiducia, a cumpagnia è a crescita cumuna di i clienti. Hè u preziosu sustegnu è a fiducia di più di 100.000 clienti fideli in 38 paesi di u mondu.
A Mostra Bauma 2024 hè ghjunta à una fine perfetta. Cum'è sempre, faremu tuttu u pussibule, cuntinueremu à innovà i prudutti è à creà più opportunità per serve vi.
A festa hè finita, ma u ritmu ùn si ferma micca!
Data di publicazione: 02 dicembre 2024