U 22 di settembre di u 2020, u presidente Xi Jinping hà fattu un discorsu impurtante à u dibattitu generale di a 75a Assemblea Generale di e Nazioni Unite: "A Cina aumenterà i so cuntributi naziunali, adutterà pulitiche è misure più putenti, è s'impegnarà à ghjunghje à u piccu di l'emissioni di diossidu di carbonu da u 2030, è s'impegnarà à ghjunghje à a neutralità di u carbonu prima di u 2060". U 24 di ghjennaghju di u 2022, u presidente Xi hà torna messu in risaltu à a 36a sessione di studiu cullettivu di l'Uffiziu Puliticu di u 19u Cumitatu Centrale di u PCC: "Per ghjunghje à l'ubbiettivu di u "doppiu carbone", nimu altru ùn ci vole à fà lu, ma noi stessi ci duvemu fà lu".
A prumuzione di u travagliu "duale carbone" hè un bisognu urgente per risolve i prublemi pendenti di e restrizioni di e risorse è di l'ambiente è ottene un sviluppu sustenibile. Hè un bisognu urgente di cunfurmà si à a tendenza di u prugressu tecnologicu è di prumove a trasfurmazione è a migliurazione di a struttura ecunomica. Hè un bisognu urgente di risponde à i bisogni crescenti di a ghjente per un bellu ambiente ecologicu è di prumove a necessità urgente di una cuesistenza armoniosa trà l'omu è a natura hè u bisognu urgente di piglià l'iniziativa cum'è un grande paese è di prumove a custruzzione di una cumunità cù un avvene cumunu per l'umanità.
Juxiang hà rispostu attivamente à a chjama di u presidente Xi "Doppiu Carboniu", hà aumentatu l'investimenti in a ricerca è u sviluppu di prudutti in macchine d'ingegneria di basa fotovoltaica, è hà migliuratu u livellu d'innuvazione. I recenti cantieri fotovoltaici caldi in Xinjiang ùn ponu mancà a presenza di Juxiang. Più di 30 novi martelli di palificazione fotovoltaici Juxiang sò stati messi in usu.
I battipali fotovoltaici ghjocanu un rollu impurtante in i prughjetti di generazione di energia fotovoltaica. E macchine di palificazione fotovoltaiche sò aduprate principalmente per l'installazione di supporti per pannelli solari fotovoltaici in centrali elettriche fotovoltaiche. U scopu hè di assicurà a stabilità è a sicurezza di i pannelli fotovoltaici.
L'impurtanza di i battipali fotovoltaici si riflette in i seguenti aspetti:
● Migliurà l'efficienza di a custruzzione: U battipale fotovoltaicu hà caratteristiche di custruzzione veloci è efficienti è pò cumpletà rapidamente l'installazione di staffe di pannelli fotovoltaici, migliurà l'efficienza di a custruzzione è riduce u tempu di custruzzione.
● Assicurà a qualità di a custruzzione: U battipale fotovoltaicu pò assicurà a sicurezza è a stabilità di i supporti di i pannelli fotovoltaichi, chì ùn sò micca propensi à prublemi cum'è l'allentamentu è l'inclinazione, assicurendu cusì a nurmale generazione di energia è a vita di serviziu di i pannelli fotovoltaichi.
● Adattassi à diversi terreni: I battipali fotovoltaici ponu adattassi à diversi terreni è cundizioni di u terrenu, cum'è u terrenu dolce, u terrenu duru, i prati, ecc., ciò chì migliora l'adattabilità è a flessibilità di i prughjetti di generazione di energia fotovoltaica.
In breve, i battipali fotovoltaici ghjocanu un rolu impurtante in i prughjetti di generazione di energia fotovoltaica. Puderanu migliurà l'efficienza di a custruzzione, assicurà a qualità di a custruzzione, adattassi à diversi terreni è riduce i costi di manodopera. Sò equipaggiamenti indispensabili è impurtanti per i prughjetti di generazione di energia fotovoltaica.
Ci hè una longa strada da fà per ghjunghje à l'obiettivu di u "doppiu carbone". Juxiang Machinery risponde attivamente à a chjama, cuntribuisce cù a forza di Juxiang à a realizazione rapida di l'obiettivu di u "doppiu carbone", è assume curaghjosamente l'impurtante compitu di ghjunghje à u piccu di u carbone è a neutralità di u carbone. Cù quasi 10 milioni d'investimenti in R&S, Juxiang hà ottenutu risultati rivoluzionarii in l'attrezzatura di palificazione fotovoltaica. Più di 200 martelli di palificazione fotovoltaici è attrezzatura di supportu sò spediti ogni annu, ottenendu un largu ricunniscenza è lode in l'industria.
Data di publicazione: 19 d'ottobre di u 2023