Ùn hè chè un mese chì separa a Settimana d'Oru d'Ottobre (dopu à e vacanze, a bassa stagione cumincierà ufficialmente), è a sospensjoni di e cumpagnie di navigazione hè attesa dapoi tantu tempu. MSC hà fattu u primu colpu di sospensione di i voli. U 30, MSC hà dichjaratu chì, per via di a debule dumanda, suspenderà u so circuitu Swan Asia-North Europe, operatu indipindentamente, per sei settimane consecutive, da a 37a settimana à a 42a settimana, à partesi da a mità d'ottobre. À u listessu tempu, trè viaghji nant'à u serviziu Asia-Mediterranean Dragon (serviziu Asia-Mediterranean Dragon) in a 39a, 40a è 41a settimana seranu annullati consecutivamente.
Drewry hà previstu pocu fà chì, in vista di a consegna cuntinua di nova capacità di navi è di a debule stagione di punta, i trasportatori oceanichi puderanu implementà strategie di sospensione più strette per impedisce ulteriori cali di i tassi di fretu, ciò chì puderia purtà à a cancellazione temporanea di viaghji da parte di i spedizionieri/BCO. Ghjustu a settimana scorsa, MSC hà annunziatu piani per rotà u so calendariu Swan, chì includeva una tappa supplementaria à Felixstowe in u nordu di l'Europa, ma hà ancu annullatu alcune rotazioni portuali asiatiche. U viaghju aghjustatu di a settimana 36 di u serviziu Swan partirà sempre da Ningbo, Cina, u 7 di settembre cù u 4931TEU "MSC Mirella". Swan Loop hè statu rilanciatu in ghjugnu di questu annu cum'è un serviziu separatu da l'alleanza 2M. Tuttavia, MSC hà luttatu per ghjustificà a capacità extra è hà riduttu a dimensione di e navi impiegate da circa 15.000 TEU à un massimu di 6.700 TEU.
A sucietà di cunsulenza Alphaliner hà dichjaratu: "A debule dumanda di carichi in lugliu è aostu hà furzatu MSC à schierà navi più chjuche è annullà i viaghji. L'ultimi trè viaghji di u mese, u "MSC Deila" di 14.036 TEU, sò stati tutti annullati, è a nave sta settimana hè stata ridistribuita nantu à u circuitu New Falcon Estremo Oriente-Mediu Oriente". Forse ancu più sorprendente, vista a resilienza di l'industria finu à avà, MSC hà decisu di annullà trè partenze di fila nantu à u so circuitu autonomu Asia-Mediterraniu Dragon per via di a debule dumanda. Dopu à settimane di creazione di prenotazioni più forti è dunque tariffe spot più alte nantu à a rotta Asia-Europa di u Nordu, l'impegnu di capacità extra nantu à a rotta pare avè un impattu negativu. In fatti, l'ultimu cummentariu di Ningbo Container Freight Index (NCFI) hà dichjaratu chì e rotte di l'Europa di u Nordu è di u Mediterraniu "cuntinuanu à riduce i prezzi per vince più prenotazioni", purtendu à una calata di e tariffe spot nantu à queste duie rotte.
Intantu, a sucietà di cunsulenza Sea-Intelligence crede chì e cumpagnie di navigazione sò troppu lente à adattà a capacità prima di e vacanze di a Festa Naziunale di a Cina. U CEO Alan Murphy hà dettu: "Ci sò solu cinque settimane prima di a Settimana d'Oru, è se e cumpagnie di navigazione volenu annunzià più sospensioni, allora ùn ci hè micca assai tempu". Sicondu i dati di Sea-Intelligence, pigliendu a rotta transpacifica cum'è esempiu, i tagli totali di capacità nantu à e rotte cummerciali durante a Settimana d'Oru (Settimana d'Oru più e prossime trè settimane) sò avà solu di u 3%, paragunatu à una media di u 10% trà u 2017 è u 2019. Murphy hà dettu: "Inoltre, cù a dumanda tiepida di punta di a stagione, si pò sustene chì i viaghji vuoti richiesti per mantene i tassi di u mercatu stabili devenu superà i livelli di u 2017 à u 2019, ciò chì darà à i trasportatori una strategia di breakdown in uttrovi. portanu ulteriore pressione".
Data di publicazione: 04 di settembre di u 2023