Casu di custruzzione di u Ponte Ziyun in Fengcheng, Jiangxi

Casu di custruzzione di u Ponte Ziyun in Fengcheng002

U Ponte Ziyun hè u terzu ponte annantu à u fiume Ganjiang in a cità di Fengcheng, Yichun, pruvincia di Jiangxi. A lunghezza tutale di u prugettu hè di 8,6 chilometri è a lunghezza di u ponte hè di 5.126 chilometri. Hè previstu di esse cumpletatu in u 2024. U vulume di u prugettu hè grande è u periodu di custruzzione hè urgente.

Casu di custruzzione di u Ponte Ziyun in Fengcheng001

U supportu di a fundazione di i pali nantu à a riva nordu di u fiume Ganjiang adotta l'escavatore Doosan DX500 è a battipali S650 prudutta da a nostra sucietà per a custruzzione. Durante u periodu di custruzzione in lugliu, a zona lucale hà cuntinuatu à esse calda, cù una temperatura esterna media di 38 gradi Celsius, è a temperatura di a superficia di a fusoliera di a battipali sottu à u sole era vicina à 70 gradi Celsius. U tempu mediu di travagliu cutidianu di a battipali Juxiang era più di 10 ore. A temperatura ùn era micca troppu alta durante tuttu u periodu di custruzzione, è u compitu di custruzzione di supportu di pali in piastra d'acciaiu hè statu cumpletatu in tempu è cù garanzia di qualità.

A battipalo Juxiang S650 hà una forza d'eccitazione di 65 tunnellate è una velocità di rotazione di 2700 per minutu. Hà un cuncepimentu unicu brevettatu di dissipazione di u calore. Hà i vantaghji di un travagliu stabile, bassu rumore è nisuna temperatura elevata. A qualità di u terrenu di u situ di fundazione di u palu nantu à a riva nordu di u fiume Ganjiang di u ponte Ziyun hè a barra di sabbia limata superiore è u lettu di u fiume di ghiaia inferiore. A geologia è u cuntenutu d'acqua sò grandi. U tempu mediu per 9 pali in piastra d'acciaio Milason hè di circa 30 secondi, è a battipalo pò risponde à l'intensità di palificazione aduprendu vibrazioni di primu livellu durante tuttu u prucessu. Durante sta custruzzione, l'eccellente prestazione di travagliu di a battipalo Juxiang hè stata elogiata da a parte di custruzzione è da a Parte A.


Data di publicazione: 18 d'aostu 2023