Prughjettu di Corridoiu di Tubi Cumpletu di Neian Avenue, Distrettu di Xiang'an, Cità di Xiamen

U prughjettu cumpletu di u curridore di tubi di Neian Avenue in u distrettu di Xiang'an, a cità di Xiamen, hè un prughjettu impurtante per u sustenimentu di a ghjente in a cità di Xiamen. A quantità di prughjetti hè enorme è u periodu di custruzzione hè strettu. U prugressu di u prughjettu di supportu in u situ di custruzzione affetta fundamentalmente u prugressu di u prughjettu generale. Per risponde à sta sfida, l'imprenditore d'ingegneria hà utilizatu decisivamente l'escavatore Carter 349 per muntà a battipali Juxiang S650 per realizà u prughjettu.

Prughjettu di Corridoiu di Tubi Cumpletu di Neian Avenu003

Prughjettu cumpletu di u corridore di tubi di Neian Avenu001

A struttura geologica di stu locu hà caratteristiche evidenti di piattaforma d'erosione. U terrenu sutterraniu hè cumpostu principalmente di laterite residuale di granitu alterata, chì hè densa è mischiata cù una grande quantità di breccia è sabbia grossolana, è e caratteristiche strutturali di a roccia originale sò relativamente evidenti. Sta qualità di terrenu hè assai ostacolante per l'operazione di palificazione di pali in piastra d'acciaio Larsen.

Prughjettu di Corridoiu di Tubi Cumpletu di Neian Avenu002

Per realizà a custruzzione liscia, hè stata aduprata una piattaforma di perforazione di piombu per aiutà. In l'operazione di palificazione, si scontranu sempre certe sfide. U tempu mediu di palificazione di pali in piastra d'acciaio di 12 metri hè cuntrullatu à circa 1-2 minuti, mentre chì altre marche di macchine di palificazione aduprate in diversi segmenti d'offerta anu scontru difficultà senza precedenti. Si pò vede da u video di paragone quì sottu chì in u listessu cantiere, altre marche di macchine di palificazione anu ripetutamente impilatu è tiratu pali, è l'escavatore hà inclinatu a testa. L'operazione di palificazione hè sempre difficiule, ciò chì mostra chì e macchine di palificazione Juxiang anu vantaghji evidenti in a custruzzione di terreni duri.


Data di publicazione: 18 d'aostu 2023